
Hastings
First House ønsket å utvikle et verktøy som kunne foreta avanserte analyser av medieinnhold på en bedre måte enn det markedet tilbyr i dag. Målet er å lansere et "high-end" produkt i markedet som tilbyr First House sine kunder tilgang til avanserte analyser av medieinnhold i digitale kanaler i sanntid. Ved bruk av kunstig intelligens, kan virksomheter kontinuerlig ta pulsen på eget brand, omtaler og annen relevant tematikk i offentligheten.
Produktet benytter avanserte maskinlæringsalgoritmer for å gi dyp innsikt i komplekse data. Vi har bistått kunden med å etablere en fleksibel og sikker teknisk plattform for kontinuerlig produktutvikling. I tillegg har vi bistått med brukerundersøkelser, konkurrentanalyse og forretningsplan. Første versjon av produktet - "Hastings Pilot" - er tilgjengelig for First House sine egne ansatte fra november 2022. Den skal benyttes for eksisterende kunder og videreutvikles i samråd med First House sine rådgivere frem mot en neste versjon klargjort for kommersiell lansering.